دیزل ژنراتور چیست؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 19 تير 1402
بازدید : 23936
نویسنده : مجله خبری تازه ترین


این دستگاه که به موتور دیزل یا دیزل ژنراتور نیز معروف است، وسیله ای است که برای تولید برق استفاده می شود و انواع مختلفی دارد. هر اقامتگاه بر اساس شرایط خود از یکی از مدل ها و انواع این واحد استفاده می کند، بنابراین خریداران باید با توجه به نیاز و شرایط خود موتورهای دیزلی را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که دیزل ژنراتورها توسط شرکت های مختلفی در دنیا تولید و با برندهای مختلف در بازار جهانی عرضه می شوند. بنابراین شناخت بهترین دیزل ژنراتور مورد استفاده در ایران موضوع مهمی است که در کنار سایر موضوعات مجموعه کاشانیکو به بررسی آن می پردازیم.

شکل 1

دیزل ژنراتور و اهمیت استفاده از آن

موتور دیزل وسیله بسیار مهمی است که نبود آن مشکلات زیادی را ایجاد می کند

در مراکزی که برق شهری و روستایی یافت نمی شود با کمک این دستگاه شرایط مناسبی ایجاد شده و می توان فعالیت های مورد نظر را انجام داد. بنابراین استفاده از این تجهیزات برای دفع کارخانجات، کارگاه ها، باغ ها و ... که نیاز به برق زیادی دارند ضروری است. از سوی دیگر کمبود این تجهیزات در بیمارستان ها، آتش نشانی ها، ادارات و ... باعث تلفات جانی بسیاری می شود. همه این مسائل اهمیت استفاده از موتورهای دیزلی را در زمینه های مختلف نشان می دهد.

بهترین دیزل ژنراتور ایران کدام است؟

دیزل ژنراتورهای مورد استفاده در ایران هم ایرانی و هم خارجی هستند که برخی از بهترین برندهای خارجی موتورهای دیزلی در زیر لیست شده اند.

لامپ پنتا

یکی از بهترین برندهای دیزل ژنراتور در ایران که پس از برند آمریکایی کاترپیلار به عنوان بهترین دیزل ژنراتور شناخته می شود، برند دیزل ژنراتور ولوو پنتا می باشد. این برند در کشور سوئد تولید می شود و در ایران قابل فروش می باشد. افرادی که قصد خرید دیزل ژنراتور ولوو پنتا را دارند می توانند مدل های مختلفی را خریداری و استفاده کنند.

پرکینزا

دیزل ژنراتور پرکینز یکی از بهترین برندهای دنیا با شهرت جهانی و ساخت انگلستان می باشد. شرکت پرکینز موتورهای دیزلی خود را در قالب 8 کیلووات تا 2 مگاوات تولید می کند و در مدل های مختلف موجود می باشد. دیزل ژنراتورهای ساخت شرکت پرکینز از طریق واردکنندگان و نمایندگان آن در ایران قابل دسترسی بوده و می توانید انواع موتورهای دیزلی ساخت این شرکت را در ایران خریداری نمایید.

کامینز

علاوه بر موتورهای دیزلی پرکینز ساخت انگلستان، برند کامینز نیز در این کشور تولید می شود که از نظر کیفیت و شهرت با پرکینز رقابت می کند; به هر حال، دیزل ژنراتورهای کامینز در سراسر جهان از نظر کیفیت در رده پرکینز قرار می گیرند. خوشبختانه موتورهای دیزلی تولیدی این شرکت نیز به راحتی در ایران موجود است و توسط واردکنندگان به این کشور آورده می شود. بنابراین شهروند عزیز می توانید در صورت تمایل با توجه به موقعیت و اهداف خود مدل های مختلف موتور دیزل را تهیه و استفاده نمایید.

بادیه نشین

شاید فکر کنید موتورهای دیزلی که چین در تولید و تولید آنها مشارکت دارد انتخاب مناسبی نیستند و وضعیت خوبی ندارند. اما لازم به ذکر است که دیزل ژنراتور بادوین یکی از بهترین برندهای موتورهای دیزلی تولید مشترک فرانسه و چین بوده و در گروه بهترین برندها قرار می گیرد. شرکت Baudouin از سال 1918 در فرانسه فعالیت می کند و امتیاز آن توسط چین در سال 2009 خریداری شد. به همین دلیل این شرکت به عنوان یک شرکت چینی-فرانسوی تولید کننده مدل های مختلف موتورهای دیزلی شناخته می شود.

فرد جوان

قیمت دیزل ژنراتور ایرانی نسبت به خارجی

وقتی صحبت از دیزل ژنراتورهای خارجی می شود، قیمت آنها اهمیت پیدا می کند و بسیاری از خریداران مایلند قیمت گازوئیل ایران را نسبت به سایر کشورها بدانند.

در این زمینه باید اشاره کنیم که برندهای دیزل ژنراتور ایرانی و خارجی از نظر قیمت بسیار متفاوت هستند و برای خرید دیزل ژنراتورهای خارجی به خصوص بهترین برندهای آن باید دو برابر نوع ایرانی آن هزینه کرد.

دیزل ژنراتور ایرانی بهتر است یا خارجی؟

ایران در زمینه تولید گازوئیل نیز فعالیت می کند و محصولات آن بسیار خوب و مناسب است که پاسخگوی نیازهای مختلف عزیزان است. بنابراین می توان گفت که تولیدکنندگان دیزل ایرانی و خارجی از نظر کیفیت تفاوتی ندارند و کاربران می توانند برای صرفه جویی در هزینه ها و هزینه ها از بهترین برندهای دیزل ایرانی مانند برند تبریز موتورسازان استفاده کنند. لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد، تعمیر و نگهداری موتورهای دیزلی خارجی می تواند مشکل بوده و نیاز به بودجه اضافی داشته باشد. همچنین بین موتورهای ایرانی و خارجی تفاوت ایجاد می کند و تولیدکنندگان دیزلی ایرانی را در وضعیت بهتری قرار می دهد.

خرید دیزل ژنراتور در ایران

خرید دیزل ژنراتور در ایران محدودیتی ندارد و به راحتی می توانید برندهای مختلف این دستگاه اعم از خارجی و ایرانی را خریداری کنید. واردکنندگان دیزل ژنراتور به صورت قانونی این مدل ها را وارد کشور کرده و در اختیار هموطنان عزیز قرار می دهند و بدین ترتیب خرید دیزل ژنراتور خارجی را تسهیل می کنند. از طرفی ذکر این نکته ضروری است که شرکت واردکننده دیزل ژنراتور معمولا خدمات پس از فروش و گارانتی را به خریداران ارائه می دهد.

سخنان پایانی

اگر قصد خرید انواع دیزل ژنراتور خارجی یا ایرانی را دارید و به دنبال برندهای معتبر ذکر شده در قسمت های قبل هستید، می توانید از طریق مجموعه کاشانیکو در سایت کاشانیکو در این زمینه اقدام کنید. شرکت کاشانی یک شرکت وارداتی دیزل ژنراتور در ایران می باشد که انواع موتورهای دیزل وارداتی را به صورت مستقیم و بدون واسطه به شما هموطنان عزیز عرضه می کند و دارای شرایط بسیار خوبی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، لطفا از طریق وب سایت و یا از طریق تلفن با ما تماس بگیرید.

ادامه مطلب: https://www.tejaratefarda.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D9%88%D8%A8-%DA%AF%D8%B1%D8%AF%DB%8C-65/44678-%D8%AF%DB%8C%D8%B2%D9%84-%DA%98%D9%86%D8%B1%D8%A7%D8%AA%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مجله خبری تازه ترین و آدرس taazetarin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com